domingo, 1 de marzo de 2009

Rubianes i l'entrevista del mil·leni

Cadascú segurament tindrà algun record o altre d'en Rubianes. Alguna representació, monòleg, entrevista, col·laboració... El meu és el de l'esbojarrada Entrevista del mil·leni al programa Malalts de Tele al 1999.
Recordo aquella nit. He buscat quin dia era i just demà farà 10 anys. El 2 de març de 1999 a 2/4 d'11 de la nit, Toni Soler junt amb la seva dona Rosa Andreu i tot l'equip del programa començaven una entrevista de 9 hores a Pepe Rubianes. Tot va començar a partir d'una entrevista anterior en que en Rubianes va dir la típica frase "estic tan còmode que podria estar tota la nit parlant". I dit i fet, uns mesos després en Toni Soler va materialitzar "l'aposta" que es van fer. Segurament només amb ell era possible. Recordo que em vaig instal·lar al sofà del menjador i seguia l'entrevista entre cops de cap i aclucada d'ulls. Lluitava contra la meva son perquè no volia perdre'm aquella curiosa entrevista. Vaig passar tota la nit amb ells fins a l'hora d'anar a la feina. Recordo el final, tots els globus caient per l'escenari i ell encara xerrant!!!

Llegeixo també per la xarxa, els comentaris que la gent li deixa. Són curiosos, demostren que és una persona que va marcar. A continuació, un recull dels millors moments de Pepe Rubianes a TV3 que he trobat: http://www.youtube.com/watch?v=45XMaV2Jzjc

No hay comentarios:

Publicar un comentario